Deze gegevens kunnen gecombineerd worden met andere informatie over jou die is verzameld door onze partners. Wij en onze partners kunnen jou dan op basis van jouw profiel en interesses, persoonlijke advertenties en content laten zien op onze maar ook op andere websites. Jouw cookie-voorkeuren onthouden we voor al onze websites en apps. Meer informatie over onze websites en apps, ons gebruik van cookies en onze partners kun je vinden in ons cookiebeleid. Ga je akkoord met het plaatsen en uitlezen van alle genoemde cookies? Klik dan OK.
Cases
Onze sportmarketing cases
House of Sports
Onze labels
onze partners
Samenwerkingen
Ik werk al 7 jaar met House of Sports. Naast een adviserende sponsorrol creëren ze voor ons vooral creatieve activaties die onze sponsorships meer waarde geven. Iedereen uit het House of Sports team is zeer betrokken, enthousiast en voelt zich verantwoordelijk. Heel fijn en vertrouwd om mee samen te werken.
Judith Keizer, Nederlandse Loterij
House of Sports, al jaren onze partner in de sportmarketing. Heeft zicht op wat ons beweegt en denkt altijd pro-actief mee, van strategie tot executie. Onze succesvolle case Supporter van Sport is hiervan een mooi voorbeeld.
Fons Roosenboom, Univé
Maakt niet uit wie je bij House of Sports treft, iedereen heeft een onmetelijk grote passie voor (top)sport. En dit vertaalt zich ook in hoe zij jouw projecten oppakken. They always go the extra mile om jouw opdrachten te laten gaan voor goud.
Evert Franken, ARAG
Samen met House of Sports hebben we al meerdere projecten gerealiseerd, waaronder de ‘Winterstop Weken’. Hun brede netwerk, kennis van zaken én pro-actieve meedenken heeft deze campagne tot een groot succes gemaakt wat eigenlijk typerend is voor alle initiaties welke wij met hen gedaan hebben.
Marco Budding, Droomparken
“Samen hebben we een duidelijk doel: een veilige HomeRide en HomeRun neerzetten waarbij het de deelnemers aan niets ontbreekt. En natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen voor de Ronald McDonald Huizen. Dat is waar we elk jaar weer voor gaan en dat is echt geweldig.”
Miranda Noorlander, adjunct-directeur Ronald McDonald Kinderfonds