Cases

Onze sportmarketing cases

    House of Sports

    Onze labels

    • SportsSpeakers

      Hét online boekingskantoor waar iedereen in en om (top)sport te boeken is!

      Lees meer
    • Influencers of Sports

      Wij matchen de beste influencers uit de sport met jouw merk!

      Lees meer
    • Sports Exposure

      De specialist op het gebied van TV reclameboarding bij sportwedstrijden!

      Lees meer
    onze partners

    Samenwerkingen

    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners
    onze partners

    Ik werk al 7 jaar met House of Sports. Naast een adviserende sponsorrol creëren ze voor ons vooral creatieve activaties die onze sponsorships meer waarde geven. Iedereen uit het House of Sports team is zeer betrokken, enthousiast en voelt zich verantwoordelijk. Heel fijn en vertrouwd om mee samen te werken.

    Judith Keizer, Nederlandse Loterij

    House of Sports, al jaren onze partner in de sportmarketing. Heeft zicht op wat ons beweegt en denkt altijd pro-actief mee, van strategie tot executie. Onze succesvolle case Supporter van Sport is hiervan een mooi voorbeeld.

    Fons Roosenboom, Univé

    Maakt niet uit wie je bij House of Sports treft, iedereen heeft een onmetelijk grote passie voor (top)sport. En dit vertaalt zich ook in hoe zij jouw projecten oppakken. They always go the extra mile om jouw opdrachten te laten gaan voor goud.

    Evert Franken, ARAG

    Samen met House of Sports hebben we al meerdere projecten gerealiseerd, waaronder de ‘Winterstop Weken’. Hun brede netwerk, kennis van zaken én pro-actieve meedenken heeft deze campagne tot een groot succes gemaakt wat eigenlijk typerend is voor alle initiaties welke wij met hen gedaan hebben.

    Marco Budding, Droomparken

    “Samen hebben we een duidelijk doel: een veilige HomeRide en HomeRun neerzetten waarbij het de deelnemers aan niets ontbreekt. En natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen voor de Ronald McDonald Huizen. Dat is waar we elk jaar weer voor gaan en dat is echt geweldig.”

    Miranda Noorlander, adjunct-directeur Ronald McDonald Kinderfonds