Daikin: 100x ISU WK Afstanden Goud

  • Merkactivaties
Daikin - 100x ISU WK Afstanden Goud

Een mooi eerbetoon van Daikin, hoofdsponsor van schaatsend Nederland, aan de 100e Gouden Nederlandse medaille op een ISU WK Afstanden.

Voor Daikin, hoofdsponsor van schaatsend Nederland, heeft House of Sports een WK-campagne ontwikkeld rond een wel heel bijzonder feitje: Nederland is op weg naar de 100e gouden medaille op de ISU Wereldkampioenschappen Afstanden. In de video blikken bondscoach Rintje Ritsma en Daikin-ambassadeur Erben Wennemars terug op de 99 gouden medailles die Nederland inmiddels heeft behaald en staat de ‘gouden plak’ van onze schaatshelden centraal. 

Om de schaatskoorts in heel Nederland aan te wakkeren lanceert Daikin een WK-campagne, geheel in het teken van de ‘gouden medaille’. In de videocommercial zien we onze Nederlandse kampioenen van de afgelopen jaren voorbij komen, afwisselend met hét gouden eremetaal dat Nederland heeft behaald. De spanning wordt in de video verder opgebouwd… de volgende medaille is de 100e op de ISU WK Afstanden.

Naast de commercial bestaat de WK-campagne uit een online activatie waarbij schaatsfans kans maken op een van de 100 ‘gouden schaatsprijzen’ en een sfeeractie in Thialf. Toen Patrick Roest het 100e WK goud binnen sleepte, werden vier grootse doeken door supporters gedragen, zichtbaar in Thialf en diverse sportmedia. Een mooi eerbetoon van Daikin, hoofdsponsor van schaatsend Nederland.

campagnebeeld
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de campagne?

Benieuwd naar onze werkzaamheden rondom Bitvavo? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.