Deze gegevens kunnen gecombineerd worden met andere informatie over jou die is verzameld door onze partners. Wij en onze partners kunnen jou dan op basis van jouw profiel en interesses, persoonlijke advertenties en content laten zien op onze maar ook op andere websites. Jouw cookie-voorkeuren onthouden we voor al onze websites en apps. Meer informatie over onze websites en apps, ons gebruik van cookies en onze partners kun je vinden in ons cookiebeleid. Ga je akkoord met het plaatsen en uitlezen van alle genoemde cookies? Klik dan OK.
Some people want it to happen
Michael Jordan
Some wish it would happen
Others make it happen
-
0 Sportmarketeers
-
0 Atleten
-
0 Projecten per jaar
house of sports
Onze diensten
-
Atleten- en teammanagement
Dagelijks werken we met topsporters die op basis van hun prestaties en persoonlijkheid een bijdrage kunnen leveren aan de marketing van merken. Als influencer, spreker of ambassadeur. Wij begeleiden hen met hun social media en commerciële zaken, zodat de sporters zich volledig kunnen focussen op hun sport.
Lees meer -
Consultancy
Van strategie tot en met executie werken we voor merken die sport als communicatiemiddel gebruiken. Van het opstellen en begeleiden van sponsorcontracten tot het ontwikkelen van (digitale) concepten en campagnes. Van creatie en distributie van content tot het organiseren van events en activaties.
Lees meer -
Events
We hebben ruime expertise op gebied van het organiseren van nationale en internationale (sport)evenementen. Denk aan evenementen die we organiseren in opdracht van het bedrijfsleven of eigen events die we van A tot Z organiseren en exploiteren, zoals De Coolste Baan van Nederland.
Lees meer -
Merkactivaties
Wij werken voor vele bedrijven die sport als communicatiemiddel gebruiken. Die middels een merkactivatie (een digitale campagne of een live event) de consument rechtstreeks in contact brengt met hun merk, product of service.
Lees meer -
Sports Exposure
Sports Exposure is de specialist op het gebied van TV reclameboarding bij sportwedstrijden. Wij bieden bedrijven de mogelijkheid op TV reclame ofwel TV exposure te realiseren tijdens sportwedstrijden.
Lees meer -
SportsSpeakers
SportsSpeakers is hét boekingsbureau voor sprekers uit de sport. Met het grootste aanbod uit de sportwereld kan SportsSpeakers uw event voorzien van een inspirerende dagvoorzitter, spreker of clinic.
Lees meer -
Influencers of Sports
Wij matchen de beste influencers uit de sport met jouw merk. Breng jouw merk op een authentieke manier onder de aandacht aan de hand van influencer marketing. Influencers of Sports denkt graag met u mee!
Lees meer -
SportSpreker België
SportsSpeakers is internationaal te vinden via het Belgische zusje SportSpreker. SportSpreker heeft het grootste aanbod sprekers uit de Belgische sportwereld.
Lees meer -
Eyecons
Eyecons is dé partner voor hulp bij de registratie van de sportwedstrijden en de exploitatie van media-, marketing- en datarechten.
Lees meer
House of Sports, al jaren onze partner in de sportmarketing. Heeft zicht op wat ons beweegt en denkt altijd pro-actief mee, van strategie tot executie. Onze succesvolle case Supporter van Sport is hiervan een mooi voorbeeld.
Fons Roosenboom, Univé
Maakt niet uit wie je bij House of Sports treft, iedereen heeft een onmetelijk grote passie voor (top)sport. En dit vertaalt zich ook in hoe zij jouw projecten oppakken. They always go the extra mile om jouw opdrachten te laten gaan voor goud.
Evert Franken, ARAG
Ik werk al 7 jaar met House of Sports. Naast een adviserende sponsorrol creëren ze voor ons vooral creatieve activaties die onze sponsorships meer waarde geven. Iedereen uit het House of Sports team is zeer betrokken, enthousiast en voelt zich verantwoordelijk. Heel fijn en vertrouwd om mee samen te werken.
Judith Keizer, Nederlandse Loterij
“Samen hebben we een duidelijk doel: een veilige HomeRide en HomeRun neerzetten waarbij het de deelnemers aan niets ontbreekt. En natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen voor de Ronald McDonald Huizen. Dat is waar we elk jaar weer voor gaan en dat is echt geweldig.”
Miranda Noorlander, adjunct-directeur Ronald McDonald Kinderfonds