Over ons

We make it happen!

House of Sports is een full service sportmarketingbureau. We zijn dagelijks actief in de wereld van topsport, bedrijfsleven en media. Van strategie tot en met executie begeleiden wij onze opdrachtgevers met een team van zo'n 60 enthousiaste sportmarketeers om het beste uit campagnes en projecten te halen. Met een echte topsportmentaliteit hebben we als gezamenlijk motto: We make it happen!

Some people want it to happen
Some wish it would happen
Others make it happen

Michael Jordan
  • 0 Sportmarketeers
  • 0 Atleten
  • 0 Projecten per jaar
ons team

De specialisten

Patrick Wouters van den Oudenweijer

Directeur House of Sports

Make it happen!

Koen Hermens

Directeur House of Sports

Tell only your best friends.

Erik Romijn

Directeur House of Sports

Heb lief en doe wat je wilt.

Geoffrey Wouters van den Oudenweijer

Directeur Sports Exposure

My way or the highway.

Manon Jansen

Financieel directeur

I don’t need an inspirational quote, I just need coffee.

Kristel Strikkers

Projectmanager

Carpe Diem!

Marloes van Gangelen

Strategie & brandmanager

There’s no way around the hard work. Embrace it.

Bart Gabriëls

Digital Manager

Never allow the fear of striking out keep you from playing the game!

Michelle Geldhof

Commercieel manager

All you need is pow(d)er.

Lennart Bril

Sales & atletenmanager

Twice the guts, double the glory.

Bas te Loo

Sales & partnerships

Je moet schieten, anders kun je niet scoren.

Joris ten Donkelaar

Sales & partnerships

Daan Ruitenbeek

Sales & partnerships

Als je doet wat je deed blijf je krijgen wat je kreeg.

Koen ten Holter

Projectmanager

Those who dare to fail miserably can achieve greatly.

Marloes Wesselink

Projectmanager

May the best of your todays be the worst of your tomorrows.

Ruud van Doornik

Commercieel manager Sports Exposure

Winnen doe je met z’n allen.

Ruud Koedijk

Commercieel manager Sports Exposure

Wie praat zaait, wie luistert oogst.

Lidwien Mentink

Strategie & brandmanager

Leonie Oudshoorn

Commercieel manager Influencers of Sports

Life is a sport, make it count.

Famke van Duinen

Online marketeer Influencers of Sports

If your goals don’t scare you, they aren’t big enough

Dorian Driessen

Commercieel manager SportsSpeakers

Iedere topprestatie is een teamprestatie.

Dille Rikkert

Atletenmanager

There are no shortcuts to success.

Tim Smit

Accountmanager

On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.

Marjolein Drubbel

Administratie

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.

Bettina Looij

Administratie

Maak je doelen zo hoog mogelijk en stop niet voor je het hebt bereikt.

Nick Koster

Online contentmanager

No masterpiece was ever created by a lazy artist.

Anne Fleur Hermsen

Fanmarketeer

Details make the difference in the end.

Philip Bodar

Campagnemanager

Hockey doe je met een stokkie.

Patty van der Vlugt

Campagnemanager

Wake up. Kick ass. Repeat.

Evelien van Kleef

Communicatiemanager

Winnen doe je met z’n allen.

Mark van Beers

Eventmanager

Van vallen leer je opstaan.

Tara van den Bogaard

Eventmanager

You can’t stop the waves, but you can learn to surf!

Karlijn Jongbloets

Eventmanager

The only time success comes before work is in the dictionary

Michelle Karemaker

Eventmanager

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

Thirza Pronk

Eventmanager

Together Everyone Achieves More.

Luka Spironello

Operationeel manager TalentNED

Stop calling it a dream and start calling it a plan.

Herm Timmermans

Contentmanager

Work smarter not harder.

Mikis Terpstra

Grafisch vormgever

Headphones on, world off.

Richard den Hartog

Productie & logistiekmanager

Wie het laatst lacht snapt de grap niet.

Frank Bruijns

Productie & logistiekmanager

60 uur in de week ben ik op mijn sterkst.

Robbert te Loeke

Commercieel medewerker SportsSpeakers

There’s no “I” in team.

Nele Coucke

Commercieel manager SportSpreker

Greatness begins beyond your comfort zone.

Max van der Ven

Commercieel medewerker SportsSpeakers

To the Max.

Jesse Willems

Logistiek Sports Exposure

Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen.

Melle Bruijns

Logistiek SportsExposure

1600 uur cup a soup.

Bert Drubbel

Huismeester

Een dag niet gefietst, is een dag zonder zon.

Sam Elders

Data marketeer

Iedereen wist dat het niet kon, totdat er iemand kwam dit die dat niet wist.

Jarno van Loon

Contentmanager

Without passion, skills are useless.

meer teamleden laden
house of sports

Onze diensten

  • Atleten- en teammanagement

    Dagelijks werken we met topsporters die op basis van hun prestaties en persoonlijkheid een bijdrage kunnen leveren aan de marketing van merken. Als influencer, spreker of ambassadeur. Wij begeleiden hen met hun social media en commerciële zaken, zodat de sporters zich volledig kunnen focussen op hun sport.

    Lees meer
  • Consultancy

    Van strategie tot en met executie werken we voor merken die sport als communicatiemiddel gebruiken. Van het opstellen en begeleiden van sponsorcontracten tot het ontwikkelen van (digitale) concepten en campagnes. Van creatie en distributie van content tot het organiseren van events en activaties.

    Lees meer
  • Events

    We hebben ruime expertise op gebied van het organiseren van nationale en internationale (sport)evenementen. Denk aan evenementen die we organiseren in opdracht van het bedrijfsleven of eigen events die we van A tot Z organiseren en exploiteren, zoals De Coolste Baan van Nederland.

    Lees meer
  • Merkactivaties

    Wij werken voor vele bedrijven die sport als communicatiemiddel gebruiken. Die middels een merkactivatie (een digitale campagne of een live event) de consument rechtstreeks in contact brengt met hun merk, product of service.

    Lees meer
  • Sports Exposure

    Sports Exposure is de specialist op het gebied van TV reclameboarding bij sportwedstrijden. Wij bieden bedrijven de mogelijkheid op TV reclame ofwel TV exposure te realiseren tijdens sportwedstrijden.

    Lees meer
  • SportsSpeakers

    SportsSpeakers is hét boekingsbureau voor sprekers uit de sport. Met het grootste aanbod uit de sportwereld kan SportsSpeakers uw event voorzien van een inspirerende dagvoorzitter, spreker of clinic.

    Lees meer
  • Influencers of Sports

    Wij matchen de beste influencers uit de sport met jouw merk. Breng jouw merk op een authentieke manier onder de aandacht aan de hand van influencer marketing. Influencers of Sports denkt graag met u mee!

    Lees meer
  • SportSpreker België

    SportsSpeakers is internationaal te vinden via het Belgische zusje SportSpreker. SportSpreker heeft het grootste aanbod sprekers uit de Belgische sportwereld.

    Lees meer
  • Eyecons

    Eyecons is dé partner voor hulp bij de registratie van de sportwedstrijden en de exploitatie van media-, marketing- en datarechten.

    Lees meer
1680
werken bij

Ben jij sportief en commercieel?

Bekijk vacatures
onze partners

Samenwerkingen

onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners
onze partners

Ik werk al 7 jaar met House of Sports. Naast een adviserende sponsorrol creëren ze voor ons vooral creatieve activaties die onze sponsorships meer waarde geven. Iedereen uit het House of Sports team is zeer betrokken, enthousiast en voelt zich verantwoordelijk. Heel fijn en vertrouwd om mee samen te werken.

Judith Keizer, Nederlandse Loterij

House of Sports, al jaren onze partner in de sportmarketing. Heeft zicht op wat ons beweegt en denkt altijd pro-actief mee, van strategie tot executie. Onze succesvolle case Supporter van Sport is hiervan een mooi voorbeeld.

Fons Roosenboom, Univé

Maakt niet uit wie je bij House of Sports treft, iedereen heeft een onmetelijk grote passie voor (top)sport. En dit vertaalt zich ook in hoe zij jouw projecten oppakken. They always go the extra mile om jouw opdrachten te laten gaan voor goud.

Evert Franken, ARAG

Samen met House of Sports hebben we al meerdere projecten gerealiseerd, waaronder de ‘Winterstop Weken’. Hun brede netwerk, kennis van zaken én pro-actieve meedenken heeft deze campagne tot een groot succes gemaakt wat eigenlijk typerend is voor alle initiaties welke wij met hen gedaan hebben.

Marco Budding, Droomparken

“Samen hebben we een duidelijk doel: een veilige HomeRide en HomeRun neerzetten waarbij het de deelnemers aan niets ontbreekt. En natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen voor de Ronald McDonald Huizen. Dat is waar we elk jaar weer voor gaan en dat is echt geweldig.”

Miranda Noorlander, adjunct-directeur Ronald McDonald Kinderfonds