Samsung Nederland: “Mission Unknown”

  • Merkactivaties
Samsung Nederland: "Mission Unknown"

Dare to #DoWhatYouCant: Zes avonturiers die zichzelf pushen tot het uiterste

Namens Samsung Nederland creëerden wij de Extreme Sports campagne genaamd “Mission Unknown”. De vraag aan ons creatieve team? Hoe brengen we de Galaxy Watch5 Pro onder de aandacht bij de doelgroep: Gen-Z.

De visie van Samsung is #Dowhatyoucan’t. Zij geloven erin dat je mensen moet blijven stimuleren om hun grenzen te verleggen. Niet snel tevreden te zijn en barrières te blijven trotseren. Op basis van drie pijlers die resoneren met de doelgroep én het merk is het creatieve concept tot leven gekomen.

*De echte digital native voelt zicht vrij gevochten van ouderwetse gebruiken
*Ze zijn verbonden met zichzelf maar nog liever met zijn of haar (digital) omgeving
*En eager naar controle en persoonlijke ontwikkeling

Ze willen afwijken van de gebaande paden en ruimte voelen in het onbekende om (zich-) zelf te ontdekken.

De Samsung Galaxy Watch5 Pro ondersteunt dit doel. We stimuleren om met deze gids om je pols het onbekende, bekend te maken. Met de meest geavanceerde technologieën creëren we de randvoorwaarden voor een succesvol en bovenal zorgeloos avontuur.

We vroegen 6 bloedfanatieke sport influencers naar hun Mission unknown en reisde af naar 3 onbekende gebieden.

_nff4875
Overzicht

Vergelijkbare cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de campagne?

Benieuwd naar onze werkzaamheden rondom Samsung Nederland? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.