Zaptec lanceert voetbalcampagne

  • Merkactivaties
Zaptec lanceert voetbalcampagne

Zaptec lanceert voetbalcampagne met Hélène Hendriks en Imke Courtois

Zaptec gaat installateurs empoweren. In hun werk én hun liefde voor voetbal.​
Installateurs maken kennis met Zaptec en de voordelen ervan. ​Zo kunnen ze nog beter hun klanten bedienen met de kwalitatief veilige laadoplossingen, ​die er ook nog eens goed uitzien.

Afgetrapt met een campagnevideo met in de hoofdrol de Nederlandse Hélène Hendriks en Vlaamse Imke Courtois, beide bekend als televisiepresentatrice en voetbalverslaggever. Met de campagne richt Zaptec zich op de installateurs van laadstations in Nederland en België. Vanuit de liefde voor voetbal en passie voor hun ambacht, sluit deze invalshoek goed aan op de interesses van de installateurs.

Over Zaptec
Zaptec is een innovatief merk dat zich toelegt op het creëren van geavanceerde oplossingen voor elektrische voertuigen. Hun technologie maakt het mogelijk om snel en efficiënt elektrische auto’s op te laden, waarbij slimme laadoplossingen worden gecombineerd met hoogwaardige materialen en gebruiksvriendelijkheid. Zaptec’s producten, zoals hun slimme laadstations en mobiele laders, bieden betrouwbaarheid en flexibiliteit voor zowel thuisgebruik als commerciële toepassingen. Met een sterke focus op duurzaamheid en gebruiksgemak blijft Zaptec voorop lopen in de evolutie van elektrische mobiliteit. Daarnaast ziet de Zaptec er ook nog eens heel mooi uit.

helene
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over campagne?

Benieuwd naar onze werkzaamheden rondom Bitvavo? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.