Hoofdsponsor van FC Utrecht

Zorg van de Zaak Netwerk

  • Consultancy
  • Events
  • Hospitality
  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
  • Productie
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Zorg van de Zaak en FC Utrecht

Een succesvol partnership

Zorg van de Zaak is officieel vijf seizoenen als hoofdsponsor aan FC Utrecht verbonden geweest. De intensieve samenwerking tussen de club en het bedrijven netwerk heeft ertoe geleid dat de doelstellingen van de hoofdsponsor op het gebied van naams- en inhoudsbekendheid zijn bereikt. Het logo van Zorg van de Zaak prijkte onder meer op de voorkant van het shirt van het elftal en gezamenlijk pakten FC Utrecht en Zorg van de Zaak diverse activaties en bewustwordingscampagnes op.

Onze rol

House of Sports

House of Sports begeleidt Zorg van de Zaak sinds voetbalseizoen 2016 – 2017, in haar rol als hoofdsponsor van FC Utrecht. Naast begeleiding van het sponsorschap ontwikkelden we gezamenlijk verschillende activatie concepten; waaronder een MKB-event, een grootscheepse digitale campagne rondom de Spanning- en Stresstestmet o.a. FC Utrecht directeur Frans van Seumeren, de Zorg voor je Brein campagne, de onthulling van de Supporterskeet en een succesvol mantelzorg project.

Wij zien verbinding met FC Utrecht, omdat zij naast haar sportieve doelstellingen gezondheid én maatschappelijke participatie hoog in het vaandel hebben staan.

Zorg van de Zaak
Cases Zorg van de Zaak

Merkactivaties

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over Zorg van de Zaak?

Benieuwd naar de activiteiten van Zorg van de Zaak? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.