Zorg van de Zaak

Onthulling supporterskeet FC Utrecht

  • Events
  • Merkactivaties
  • Productie
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Van de hoofdsponsor, voor de supporters!

Als trotse hoofdsponsor van FC Utrecht heeft Zorg van de Zaak de sfeergroep van de Eredivisieclub een multifunctionele woonkamer cadeau gedaan. Het cadeau werd voorafgaand aan de play-off wedstrijd FC Utrecht – sc Heerenveen onthuld door FC Utrecht grootaandeelhouder Frans van Seumeren, Zorg van de Zaak directielid Peter van Maris, supporter Tycho Chris van sfeergroep FC Utrecht en DJ Barry Paf. Vanuit de centrale thematiek ‘Zorg voor prestaties’, konden de supporters voorafgaand aan de onthulling genieten van een gezonde smoothie, een professionele massage en ontvingen de fans Zorg van de Zaak support handdoeken.

Middels de hashtag #WatKrijgtFCUtrechtcadeau konden de supporters raden wat er in de verpakking zat van een levensgroot cadeau op Westplein stadion Galgenwaard. In een mooie samenwerking tussen House of Sports en Zorg van de Zaak, werd er tijdens de ‘buzzweek’ veel rumoer gezaaid rondom de hashtag, verschenen er vele artikelen in zowel regionale en landelijke pers door de PR-campagne, en was de onthulling een groot succes!

Zorg van de Zaak Netwerk en FC Utrecht
  • 0 Zorg van de Zaak handdoeken uitgereikt
  • 0 mensen bereikt in de 'buzzweek'
  • 0 mensen bereikt met PR-campagne
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de onthulling van de supporterskeet?

Benieuwd naar de onthulling van de supporterskeet of Zorg van de Zaak? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.