Zorg van de Zaak

Zorg voor je Brein campagne

  • Data opbouw en management
  • Events
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Stress managen en beter presteren!

Zorg van de Zaak is trotse hoofdsponsor van FC Utrecht. Vanuit de centrale thematiek ‘Zorg voor prestaties’, lanceerde House of Sports samen met Zorg van de Zaak de ‘Zorg voor je brein’ campagne, een video marketing campagne in het verlengde van de actuele en landelijke ‘Breinvriendelijk werken’ campagne van Zorg van de Zaak.

Om meer aandacht te vragen voor het brein en bewustwording te creëren over hoe je mentaal fit kunnen blijven, gingen 3 (oud)-spelers van FC Utrecht (waaronder captain Willem Janssen en clubicoon Mark van der Maarel) in gesprek met 3 zakelijke FC Utrecht supporters: wat zijn de gelijkenissen van het presteren op het veld en het presteren op de werkvloer? Aan de hand van de Virtual Reality-game Stressjam werden de spelers en Businessclub leden getraind om hun persoonlijke stresssysteem te ontdekken, beheersen en benutten en daarmee prestaties verder te verbeteren. Naast de video marketing campagne, organiseerde House of Sports een media kick-off en het Breinvriendelijk werken congres.

22
  • 0 mensen bereikt met PR-campagne
  • 0 relaties en klanten op het Breinvriendelijk werken congres
  • 0 impressies video marketing campagne

Wat een rare gewaarwording!

Voormalig spits van FC Utrecht Michael Mols, tijdens de Virtual Reality Game Stressjam
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de Zorg voor je brein campagne?

Benieuwd naar de Zorg voor je brein campagne of Zorg van de Zaak? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.