Droomparken

Winterstop Weken

  • Data opbouw en management
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Winterstop Weken

Ontwikkeling en uitvoering van een activatieplan en campagne met als doel – gedurende de winterperiode – bij te dragen aan de lead en salesdoelstellingen van Droomparken. Inspelend op de winterstopmaanden in aantal sporten (december en januari) hebben we de ‘Winterstop Weken’ geïntroduceerd waarbij we een winters voordeel op een boeking (20%) hebben gecommuniceerd met passende (video-)content. Naast het gebruik van het Vitesse platform vanuit het hoofdsponsorschap is de campagne breed gedistribueerd door middel van diverse (online) kanalen van o.a. Droomparken, Tiny Houses, KNWB, Ouwehands Dierenpark en de nodige influencers in combinatie met nationale media-inzet op TV en Radio.

schermafbeelding-2019-03-06-om-14-55-47
  • 0 boekingen, waarvan 85% online
  • 0 keer verlengd wegens succes
  • 0 clicks
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de Winterstop Weken van Droomparken?

Benieuwd naar de Winterstop Weken? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.