Droomparken

Commercials met Jan Boskamp

  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Campagnevideo

Lancering samenwerking Droomparken en Feyenoord

Sinds de start van het voetbalseizoen 2019 – 2020 is Droomparken de nieuwe hoofdpartner van Feyenoord. De samenwerking is gelanceerd met een campagnevideo met niemand minder dan Feyenoord iconen John de Wolf en Jan Boskamp in de hoofdrol. House of Sports heeft samen met TEN Content Agency invulling gegeven aan deze online campagne.

‘Lappie, John?’ Op Droompark Badhoophuizen is John (de Wolf red.) druk bezig om zijn Droomparken vakantiewoning Feyenoord-proof te maken, als hij stuit op zijn barbecueënde buurman Jan Boskamp: ‘Lappie John?’. De humoristische draai die beide Feyenoorders aan de video geven wordt door een breed voetbalpubliek op social media met veel enthousiasme ontvangen en gedeeld op grote voetbalplatforms als Voetbal Inside en Voetbalprimeur. De video is de start van de bredere online en offline campagne. House of Sports heeft een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van de online campagne en content creatie, in samenwerking met Feyenoord en Droomparken.

feyenoord
Het vervolg

Kerstcommercial

In de nieuwe kerstcommercial van Droomparken zien we de kerstman voorbereidingen treffen voor kerst met de Feyenoord-selectie. Een ovenhandschoen voor keeper Vermeer, een ‘dassie voor Dicky’ en natuurlijk de beroemde barbecuetang voor ‘het lappie van John’. Wie de kerstman daadwerkelijk is wordt pas aan het einde van de video bekend. De video vormt de aftrap van een bredere maatschappelijke kerstcampagne van Droomparken, die de hoofdpartner van Feyenoord de komende weken verder gaat invullen in Rotterdam.

droomparken sponsor feyenoord
Campagnevideo

Lichtmast campagne

De Klassieker bekijken vanuit de lichtmast op maar liefst 51 meter hoogte? Dat kan! Droomparken –  hoofdpartner van Feyenoord – biedt tijdens de Klassieker (Feyenoord – Ajax) twee supporters een unieke zitplaats aan. Zij krijgen de kans om de kraker te aanschouwen vanuit één van de iconische lichtmasten in De Kuip. In de nieuwe commercial bezoekt de ras-Feyenoorder, Jan Boskamp, de Kuip op zoek naar zijn ‘droomseats’. Na zijn zoektocht waar hij tal van Feyenoord-spelers, staf en directieleden tegenkomt, vindt hij eindelijk Dicky en John die hem zijn plekken laten zien. 

schermafbeelding-2020-03-10-om-10-58-50-002
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over deze campagne?

Benieuwd naar onze werkzaamheden rondom Droomparken en Feyenoord? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.