Droomparken

Kraak de Kameraadjes Kluis

  • Data opbouw en management
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Feyenoord Kameraadjes Voetbalfeest 2019

Naast de video ‘De Droomtransfer van Arie’ en de exclusieve kortingsactie voor leden van Het Legioen – die beide dienden als aankonding van de samenwerking – heeft House of Sports ook de eerste offline activatie voor Droomparken verzorgd. Ter voorbereiding op de start van het hoofdpartnerschap tussen Droomparken en Feyenoord vanaf volgend seizoen was de doelstelling van de activatie ‘Kraak de Kameraadjes Kluis’ om awareness te creëren, sympathie onder het Feyenoord publiek te kweken en een eerste mogelijkheid om leads te genereren. Tijdens het Kameraadjes Voetbalfeest 2019 had het aanwezige publiek (Kameraadjes en hun verzorgers) de mogelijkheid om de ‘Kameraadjes Kluis’ te kraken. Toets de juiste code in, open de kluis en win een weekend weg voor het gezin. Vanuit deze succesvolle activatie met meer dan 1000 pogingen (circa 275 leads) zijn twee gelukkige winnaars gekomen die Droomparken mag verwelkomen op één van de 14 locaties van Droomparken door heel Nederland!

img_1383
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de Kraak de Kameraadjes Kluis van Droomparken?

Benieuwd naar de Kraak de Kameraadjes Kluis? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.