Nieuws

Influencers centraal in campagne Hansaplast

Breaking case van de maand: Hansaplast! Om bekendheid van hun nieuwe sportcompressielijn te vergroten heeft Hansaplast een topteam van twaalf influencers ingezet. Middels de kanalen van deze influencers wilde Hansaplast de actieve en sportieve doelgroep bereiken met de campagne #HansaplastSport. De influencers hebben echte ‘in action’ foto’s gemaakt waarin te zien is hoe zij hun sportcompressie producten gebruiken als topsport en welke voordelen dit biedt.

#HansaplastSport

In de influencer campagne van Hansaplast draaide om het lanceren van de sportcompressielijn via de kanalen van twaalf sportieve influencers onder #HansaplastSport. Aangezien sporters het uiterste van hun spieren vragen, was de campagne erop gericht om anderen te inspireren en motiveren tot het uiterste te gaan om prestaties te verbeteren en uitdagingen te overwinnen.

Het doel van de campagne was om de volgers van deze influencers de boodschap mee te geven dat Hansaplast sportcompressie ondersteuning biedt aan de spieren tijdens het sporten. Ideaal dus voor topsporters om prestaties en wendbaarheid te verbeteren! Vervolgend hebben de influencers hebben met twaalf Instagram posts & story’s deze campagne succesvol uitgezet via hun kanalen. Met resultaat!

Het resultaat

730.000 weergaven
653.000 bereikte accounts
51.000 likes

Campagne

Merk: Hansaplast
Campagne door: 
Influencers of Sports
Influencers:
Jeroen Hertzberger, Suzanne Brummel, Maret Balkestein-Grothues, Margot van Geffen, Selena Piek, Laura Dijkema, Marit Bouwmeester, Puck Moonen, Koen Smet, Lois Abbingh, Björn Koreman en Japke Janneke Sybesma.

Lois Abbingh Hansaplast      Suzanne Brummel Hansaplast

 

 

 

 

 

 

 

Meer nieuws? Lees het hier!