Breaking case

Sensodyne – Yvette Broch

  • Influencer marketing
Het concept

Sensodyne Proglasur

Yvette Broch centraal in campagne Sensodyne

Sensodyne lanceerde onlangs hun nieuwe Proglasur en heeft hiervoor sportinfluencer Yvette Broch ingezet in een grootschalige campagne. Middels het Instagram-account van Sensodyne wilde Sensodyne de volgers van Yvette meer inzicht geven in het ochtendritueel en het belang van tanden poetsen en dan voornamelijk met de nieuwe variant Sensodyne Proglasur. Sensodyne Proglasur is speciaal geformuleerd om het glazuur te versterken en daarmee te beschermen tegen zuuraanvallen die tanderosie veroorzaken.

#ProglasurNL

In de influencer campagne van Sensodyne draaide het niet alleen om meer bekendheid te genereren rondom hun merk, maar ook het belang te laten zien van een goed ochtendritueel en het op de juiste manier poetsen van je tanden mét de juiste tandpasta.

Het doel van deze campagne was om de volgers van Yvette uit te leggen hoe belangrijk het is om te poetsen voor het ontbijt in plaats van na het ontbijt om tanderosie te voorkomen. In de posts en story’s van Yvette werd inzicht gegeven in hoe belangrijk het is om je gebit te beschermen. Yvette heeft met drie posts en meerdere story’s deze campagne succesvol uitgezet.

Campagne

Merk: Sensodyne
Campagne door: 
Influencers of Sports
Influencer:
Yvette Broch

Bekijk hier meer cases van Influencers of Sports en House of Sports.

  • 0 Weergaven
  • 0 Bereik
  • 0 Interacties
Yvette Broch Sensodyne
Yvette ProGlasur Sensodyne
Yvette Broch Sensodyne
Yvette ProGlasur Sensodyne
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over deze case?

Benieuwd naar de case of onze samenwerking met Hansaplast? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.