Yvette Broch

Sensodyne – Yvette Broch

  • Exposure
  • Hospitality
  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
Het concept

Sensodyne Proglasur

Sensodyne lanceerde onlangs hun nieuwe Proglasur en heeft hiervoor sportinfluencer Yvette Broch ingezet in een grootschalige campagne. Middels het Instagram-account van Sensodyne wilde Sensodyne de volgers van Yvette meer inzicht geven in het ochtendritueel en het belang van tanden poetsen en dan voornamelijk met de nieuwe variant Sensodyne Proglasur. Sensodyne Proglasur is speciaal geformuleerd om het glazuur te versterken en daarmee te beschermen tegen zuuraanvallen die tanderosie veroorzaken. 

  • 0 Weergaven
  • 0 Bereik
  • 0 Interacties
Yvette ProGlasur Sensodyne
Sensodyne Yvette
Yvette ProGlasur Sensodyne
Sensodyne Yvette
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over deze case?

Benieuwd naar de case of wat een samenwerking met Yvette voor jou merk kan doen? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.