EuroParcs

Commercials met Jan Boskamp

  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Campagnevideo

Geen traditionele Open Dag in Rotterdam dit jaar. Een besluit dat mede vanwege de situatie omtrent de coronapandemie en de vroege start van het Europese seizoen voor Feyenoord is genomen. Dit betekent automatisch ook dat er geen helikopter zal landen in De Kuip met de nieuwe aanwinsten. Een logisch besluit, maar voor ras-Feyenoorder Jan Boskamp toch wat moeilijk te accepteren.

In de studio van Oranje Zomer, het dagelijkse praatprogramma op Veronica van het bekende VI-trio, bereiden presentator Wilfred Genee en vriend van de show Jan Boskamp zich ontspannen voor op een nieuwe Tv-uitzending. Tot plotseling de Open Dag van Feyenoord ter sprake komt en Jan te horen krijgt dat er dit jaar geen helikoptervlucht zal plaatsvinden. “Dat zullen we nog wel eens zien.”

TopJan
TopJan
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over deze campagne?

Benieuwd naar onze werkzaamheden rondom EuroParcs en Feyenoord? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.