Univé, Supporter van Sport

sc Heerenveen Prijzencircus

  • Data opbouw en management
  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

6 weken unieke prijzen winnen!

Univé is businesspartner van eredivisionist sc Heerenveen. Met het concept Supporter van Sport laat Univé zien wat er in het hart van de sportsamenleving speelt. Vanuit Supporter van Sport en sc Heerenveen hebben we 6 weken lang campagne gevoerd rondom de selectie van sc Heerenveen (mannen en vrouwen) en de sc Heerenveen supporters. In sc Heerenveen Prijzencircus kreeg  de sc Heerenveen fan middels deze campagne elke week de kans om unieke prijzen te winnen en op deze manier een top seizoen tegemoet te gaan. Om kans te maken op de prijzen moest men naar de landingspagina gaan welke speciaal voor deze actie was ingericht.

Doel van de campagne: vergroten van de online community van Supporter van Sport, groei social kanalen Supporter van Sport (met name met sc Heerenveen fans)  en het genereren van leads voor Univé.

prijzencircus_lookfeelpng
  • 0 views
  • 0 unieke mensen bereikt
  • 0 interacties gehad met de fans

Hearrenfeanfans efkes opletten! Gean dêr mar 'es efkes goed foar sitten.

Speaker Abe Lenstra Stadion
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over sc Heerenveen Prijzencircus?

Benieuwd naar de campagne of Univé/Supporter van Sport? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.