De Alternatieve Vierdaagse

De Alternatieve Vierdaagse

  • Data opbouw en management
  • Events
  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

De Alternatieve Vierdaagse

Stichting DE 4DAAGSE en Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) leefden mee met de duizenden wandelfans die ook dit jaar De Vierdaagse in Nijmegen niet kunnen lopen, vanwege de coronapandemie. Samen met hun organiseerde wij daarom De Alternatieve Vierdaagse 2021. Wereldwijd was het mogelijk om vanuit een eigen gekozen locatie vier dagen lang hét Vierdaagsegevoel te beleven en een Alternatieve Vierdaagse-medaille te verdienen.

De deelnemers liepen tijdens de Vierdaagseweek van 20-23 juli een zelfgekozen route van 5, 10, 20, 30, 40 of 50 kilometer per dag. Ook deelnemers uit het buitenland konden zich inschrijven voor De Alternatieve Vierdaagse. Daarmee kon dus overal ter wereld deelgenomen worden. Zo werd De Alternatieve Vierdaagse dus een heus internationaal event.

Alternatieve Vierdaagse militairen
  • 0 Dagen
  • 0 Verschillende afstanden
  • 0 Deelnemers
Alternatieve Vierdaagse Kinderen
Alternatieve Vierdaagse pride
Alternatieve Vierdaagse Mo
Alternatieve Vierdaagse
Alternatieve Vierdaagse Wiilma
Alternatieve Vierdaagse militairen
Alternatieve Vierdaagse Kinderen
Alternatieve Vierdaagse pride
Alternatieve Vierdaagse Mo
Alternatieve Vierdaagse
Alternatieve Vierdaagse Wiilma
Alternatieve Vierdaagse militairen
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over De Alternatieve Vierdaagse?

Benieuwd naar deze cases of naar onze samenwerking? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.