Aegon

Aegon Rowing Challenge

  • Data opbouw en management
  • Events
  • Exposure
  • Merkactivaties
  • Productie
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Online roeigame

House of Sports ontwikkelde in samenwerking met Aegon en embedded fitness de ‘Aegon Rowing Challenge’. Een online game ter promotie van de Nederlandse roeisport. In de game kon je kiezen uit diverse afstanden en drie beroemde races; de Bosbaan, Aegon City Rowing en de beroemde Boatrace. Ter promotie van het WK roeien 2014 op de Bosbaan werd de game ingezet tijdens de Aegon Celebrate Rowing Tour: een toer die het land introk naar scholen en publiek evenementen om de roeisport te vergroten.

Aegon Rowing Challenge
Over

Aegon

Roeien is een prachtsport en dat mag héél Nederland weten! Vanuit die gedachte is Aegon sinds 2008 sponsor van de roeisport. De sponsorovereenkomst loopt in ieder geval tot en met de Olympische Spelen in Tokio, in 2021.

Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de Aegon Rowing Challenge?

Benieuwd naar de Aegon Rowing Challenge? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.