Aegon

Leadcampagne voortvarend van start

  • Data opbouw en management
  • Exposure
  • Merkactivaties
  • Productie
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
Het concept

Fotoactivatie

Aegon is sinds 2008 sponsor van de roeisport. House of Sports heeft samen met Aegon de sponsorschap strategie ontwikkeld voor het roeien. In het verlengde van dit sponsorschap hebben we voor Aegon Nederland een digitale activatie bedacht en ontwikkeld, gericht op de bezoekers en deelnemers(voornamelijk studenten) van vier belangrijke roeievenementen: Varsity, Aegon NK Klein, Aegon Koninklijke Holland Beker, NSRF Slotwedstrijden. De belangrijkste doelstelling van Aegon met deze activatie was potentiële werknemers voor Aegon werven.

Door middel van een mobiele en een vaste foto- en GIFbooth werd er tijdens de roei evenementen gepersonaliseerde content gegenereerd van de deelnemers en bezoekers. Deelnemers ontvingen direct een mail met de foto of het gifje die ze vervolgens weer konden delen op hun social media kanalen. De leukste foto’s werden beloond met een voortvarende prijs.

schermafbeelding-2019-01-25-om-16-54-22
  • 0 unieke mailadressen opgehaald
  • 0 foto's en GIF'jes gemaakt
  • 0 % werd gedeeld op social media
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de leadcampagne?

Benieuwd naar Aegon of de leadcampagne? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.