Hoofdsponsor van Feyenoord

Droomparken

  • Consultancy
  • Events
  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
  • Productie
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Droomparken

Landelijke ambities

Droomparken is officieel als hoofdsponsor aan Feyenoord verbonden. De ambitie van Droomparken is om voor versnelde en verhoogde landelijke naamsbekendheid te gaan en zo meer gasten te mogen ontvangen op de parken. De kans deed zich voor om dat via Feyenoord waar te maken, een geweldige topclub met een lange traditie. Droomparken passen qua mentaliteit goed bij Feyenoord. Droomparken houdt van aanpakken en wil graag scoren bij haar gasten door hen een geweldige vakantiebelevenis te bieden.

Onze rol

House of Sports

House of Sports begeleidt Droomparken, in haar huidige rol als hoofdsponsor van Feyenoord. Naast begeleiding van het sponsorschap ontwikkelden we verschillende online en offline concepten waaronder een leadcampagne ‘De Winterstopweken’, lancering van het Feyenoord-vakantiehuis met de ‘Lappie, John?’ video, merkactivaties voor de Open Dag (stadionactivatie met winactie naar de zon), hospitality uitnodigingen rondom de STAM tafel, leadcampagne ‘de Decembermaand actie’.

Jan Boskamp Feyenoord Droomparken

Een geweldige topclub met een lange traditie!

Droomparken over Feyenoord
Cases Droomparken

Merkactivaties

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over Droomparken?

Benieuwd naar de activiteiten van Droomparken? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.