Naomi van As

Naomi als influencer voor Zilveren Kruis

  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
Zilveren Kruis

Naomi van As

Zilveren Kruis is marktleider in zorgverzekeringen. Zilveren Kruis staat haar klanten met raad en daad bij met het betalen en regelen van zorg en bij hun vitaliteit. Vorig jaar is de Zitcheck campagne voor het eerst gevoerd. Vanwege de goede resultaten wilt het Zilveren Kruis dit onderwerp nog een keer onder de aandacht brengen onder de Nederlandse bevolking.

De #zitcheck campagne met het Zilveren Kruis

Het doel van de campagne is om bewustwording te creëren over het feit dat teveel zitten achter elkaar ongezond is. Hierbij gaat het niet om dat zitten niet goed is of dat je hele dagen moet gaan staan, je moet door de dag voldoende afwisselen. Nederland is het land in Europa waar het meest gezeten wordt. Middels foto’s op Instagram maakt Naomi van As duidelijk aan haar volgers dat te lang zitten op een dag niet gezond is. Naomi loopt elke dag met haar dochter Kae een rondje om zo ook haar dochter gezond te houden.

Rol House of Sports

Via Influencers of Sports en Talpa Network is de samenwerking tussen Naomi van As en het Zilveren Kruis tot stand gekomen. Het Zilveren Kruis was op zoek naar iemand die zelf sportief is en zorgt voor voldoende beweging op een dag om zo de juiste doelgroep te kunnen bereiken. Naomi van As kwam naar voren als beste match. Klik hier voor meer informatie over deze case.

  • 0 profielbezoeken
  • 0 bereikte accounts
  • 0 acties uitgevoerd

Naomi heeft binnen deze campagne een mooie balans weten te vinden tussen de commerciële wensen van Zilveren Kruis en de interesses van haar volgers. Hierdoor wist ze haar volgers te raken maar heeft dit ook gezorgd voor een mooie plus in de resultaten binnen de zitcheck campagne. Wij hebben Naomi ervaren als flexibel en erg fijn om mee samen te werken!

Zilveren Kruis