Terug

10e editie Zuidas Run in nieuw jasje!

Op vrijdag 28 september 2018 vindt de 10e editie van de Zuidas Run plaats, een hardloop- en netwerk evenement over de Amsterdamse Zuidas. Ter gelegenheid van dit jubileum hebben partners Accenture, World Trade Center Amsterdam en Hello Zuidas de hulp ingeschakeld van sportmarketingbureau House of Sports om het evenement in een nieuw en verfrissend jasje te steken.

Het concept dat centraal staat is ‘From Suit to Shirt’. De maatpakken van de Zuidas worden letterlijk verruild voor hardloopshirts tijdens deze unieke editie. Deelnemers van bedrijven op de Zuidas die met klanten en relaties meelopen, worden aan de hand van trainingen en ‘warming-up’ sessies van bekende sprekers klaargestoomd om het parcours van 5 of 10 kilometer te lopen. Tijdens en na de Zuidas Run kunnen deelnemers, supporters én alle Zuidassers die niet deelnemen, netwerken op de ‘Cooling Downtown Afterparty’ op het Gustav Mahlerplein, tevens de start- en finishlocatie van de Zuidas Run.

De missie van de Zuidas Run is om bedrijven, medewerkers en bewoners van de Amsterdamse Zuidas te verbinden via de sport. Hoofdsponsor Accenture heeft tien jaar geleden het initiatief genomen voor de eerste editie van de Zuidas Run. Het evenement is toentertijd cadeau gedaan aan de Zuidas, nadat het internationale organisatieadviesbureau zich vestigde aan het Gustav Mahlerplein.

De inschrijving voor business teams of individuele deelname aan de Zuidas Run 2018 is inmiddels geopend via www.zuidasrun.nl.

 Bekijk hier de video