Zuidas Run

In 2007 organiseerde Accenture samen met 13 partnerorganisaties de eerste editie van Dé Business Run van Nederland, een sociaal sportief netwerkevenement voor alle bedrijven op en rond de Zuidas, maar vooral voor alle medewerkers van die bedrijven, hun relaties en netwerk. De missie van de Zuidas Run is om bedrijven, medewerkers en bewoners van de Amsterdamse Zuidas te verbinden via de sport.

Op 28 september 2018 is de 10e editie van de Zuidas Run gefinisht met als thema: ‘From Suit to Shirt’. De maatpakken van de Zuidas werden letterlijk verruild voor hardloopshirts tijdens deze unieke editie. We hebben genoten van een fantastisch evenement vol sportiviteit, netwerk en entertainment op het Gustav Mahlerplein. De sfeervolle deuntjes van DJ Barry Paf, de inspirerende verhalen van Nicolien, Gregory, Eric en Erben, de sportieve prestaties van de ruim 1.300 deelnemers op de 5 en 10 kilometer en natuurlijk de gezellige ‘Cooling Downtown Afterparty’!

House of Sports

House of Sports was verantwoordelijk voor de organisatie en marketing van de 10e editie, in samenwerking met partners Accenture, World Trade Center Amsterdam en Hello Zuidas.

 Bekijk hier de video

Terug